June 18, 2017

GOOD LIFE

Nedávno jsem psala článek o vzoru s růžemi na oblečení, který je teď dost trendy. A právě v tomto článku jsem vám ukázala nové body. Tentokrát bych vám chtěla ukázat šaty, které jsou naprosto top. Miluji ten vzor a barvy! S červenou rtěnkou je to prostě top. Jinak se omlouvám, ale fotky jsem fotila sama, protože jsem přišla z práce a neměl mě kdo vyfotit, haha. Teď mám zase pár dní volno, tak něco nafotím. 

12% sleva na stránku Sammydress - SW1001
dress sammydress.com 

7 comments:

  1. That dress looks so perfect on you! So sexy....Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    The best beach of Salento

    ReplyDelete
  2. This dress looks great on you and fits your figure perfectly.
    Regards.
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  3. Ty šaty jsou nádherné <3

    ReplyDelete
  4. Great photos :) beautifully presented!

    ReplyDelete
  5. oh! asi jsem se zamilovala ♥ ty šaty jsou nádherné a neskutečně ti sluší :)

    ReplyDelete