August 9, 2017

HOLIDAY

Před pár dny jsem se vrátila z dovolené v Nice ve Francii. Bylo to naprosto nádherné a líbilo se mi tam mnohem víc jak v Paříži. Bylo opravdu horko a moře krásně teplé. Stihli jsme zajet i do Monaca a Saint Tropez. Jeden den jsem vyfotila tenhle outfit. Vzala jsem si letní šatičky s květinami a novou růžovou kabelku, kterou jsem si koupila na letišti cestou na dovolenou. 


/ dress Sammydress / bag Victoria Secret / 
Použijte kóSW1001 a dostanete 12% slevu na Sammydress.

11 comments:

  1. love you photos!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tie šaty sú prekrásne! <3 A Monaco a Saint Tropez? Tíško závidím <3 Krásne fotky <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  3. Šaty jsou velmi pěkné :)

    ReplyDelete
  4. Do Monaca by som sa strašne rada išla pozrieť :) a tie šaty sú nádherné a veľmi ti pristanú :)

    ReplyDelete
  5. Ač nemám ráda barevné kabelky, takhle se mi velice líbí. :)

    ReplyDelete
  6. Tam bych se chtěla také podívat.:) Krásné šaty.

    Somethingbykate

    ReplyDelete