October 25, 2017

FALL INSPIRATION

Moje nejoblíbenější roční období je asi léto, ale musím říct, že podzim má taky něco do sebe. Na podzimu miluju hravost kterou můžete využít v outfitech. Na podzim preferuji barvy v zemitých odstínech, ale mám moc ráda i bílou, nebo vínovou. Můžete na mně vidět kabát v camel barvě, který jsem si nedávno koupila na Boohoo. Má krásnou barvu a je skvěle dlouhý. Udělala sem pro vás dvě koláže s věcmi ze stránky Zaful.com, které se podle mně perfektně hodí na podzim. 


/ coat Boohoo / skirt Zara / bag Michael Kors /

4 comments:

  1. Moc ti to sluší.:) Kabátek mám obdobný, akorát ze Zafulu.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  2. Love that stylish outfit with those cute heels! :)

    And that coat looks so nice! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
  3. Moc pěkný outfit, kabátek je krásný.

    ReplyDelete
  4. Moc hezké, ten kabát v kombinaci s tou kabelkou je top:)

    ReplyDelete